تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

یکی از مباحث اخیر محققان است که به تأثیر آن دست یافته اند.قارچ گانودرما به علت دلشتن ترکیبات پیچیده و خاص خود در درمان سرطان بسیار مؤثر بوده است. امروزه گانودرما به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان در جهان شناخته شده است که تأثیر بسیار زیادی در پیشگیری و عدم ابتلا به سرطان دارد و به روند درمانی مبتلایان به سرطان کمک زیادی می کند.

سرطان چیست؟

به مجموعه بیماری هایی که از تکثیر مهارنشده سلول ها پدید می آید،سرطان گویند. علت دقیق این پدیده همچنان مشخص نیست،اما احتمال دارد عوامل ژنتیکی و یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلولها (مانند مواد رادیواکتیو، مواد شیمیایی و سمی)میشود،در ابتلا به این بیماری مؤثر باشد.

تومورها به دو دسته بدخیم و خوش خیم تقسیم می شوند. نوع بدخیم آن می تواند توسط سیستم لنفاوی و گردش خون با گسترش زیادی به قسمت های دیگر بدن نیز سرایت کند. جالب است بدانید که سرطان تنها ویژه انسان نیست و همه جانوران و گیاهان پرسلولی نیز ممکن است به سرطان دچار شوند.

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

علت سرطان چیست؟

10-5 درصد عوامل مؤثر در سرطان ارثی و 90 درصد دیگر عوامل محیطی است و به سبک زندگی اعم از تغذیه نامناسب،عوامل استرس زا،آلودگی  و تحرک نداشتن بر میگردد. سه علت اصلی سرطان در ایران افزایش امید به زندگی، سبک زندگی نادرست مانند رژیم غذایی نامناسب و عدم ورزش کردن و همچنین محیط زیست است.

نشانه های سرطان چیست؟

-تغییرات طولانی مدت در نظم و دفع مدفوع

-هر نوع خونریزی از نواحی مختلف بدن

-پیدایش هرگونه توده در بدن و سوءهاضمه در سن بالا

توصیه می شود افرادی که سابقه سرطان در خانواده دارند، باید سطح آگهی بیشتری نسبت به این بیماری داشته و اقدام به آزمایشات غربالگری سالانه کنند.

روش های درمان سرطان چیست؟

-محدود کردن مصرف غذاهای چرب،سرخ کردنی و کنسروی

-خودداری از استعمال دخانیات و مصرف الکل

-محافظت از پوست در مقابل آفتاب

-ورزش منظم

-مصرف میوه و سبزیجت به دلیل فیبر موجود در آن

دوری از شرایط محیطی استرس زا

-تشخیص سریع و زود بیماری

-مصرف قارچ گانودرما به علت داشتن ترکیبات خاص

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

گانودرما و سرطان:

حاوی ژرمانیوم ارگانیک،پلی ساکارید و تری تروپن است که می تواند ترکیب سلول های لنفوسیت ها و ماکروفازها را به صورت جداگانه تقویت کند تا فاکتوز،نکروز،تومور و اینترفرون آلفا و گاما ترشح کند تا سلول های سرطانی را از بین ببرد. گانودرما به دلیل دارا بودن ترکیبات منحصر به فرد و کمیاب،در درمان سرطان بسیار مؤثر است.

به طور کلی ترکیبات مؤثر گانودرما در درمان سرطان عبارتند از:

1.انواع پلی ساکاریدهایی(قند)که باعث توقف سلول های سرطانی می شود.

2.ژرمانیوم ارگانیک(عنصری که توانایی تعادل یون های بدن و نفوذ اشعه های مادون قرمز به بدن انسان را دارد)که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

3.سوپراکسید دیسموتاز(آنزیمی که واکنش تجزیه رادیکال سوپراکسید را به اکسیژن و یا هیدروژن پراکسید تسهیل می کند)که باعث جوانسازی سلولی می شود.

4.تری تروپن،ماده ای ضدتومور است که میتواند از رشد و تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری کند و مانع به وجود آمدن تومورهای سرطانی در بدن شود.

طبق آخرین مطالعات و پژوهش های انجام شده در چین بر روی 400 نفر بیمار سرطانی،200 نفر از آنها که گانودرما را مصرف می کردند،روند بهبودر در آنها 8/1 برابر بیشتر از سایر بیماران بوده است.

شرکت قارچ سل این افتخار را دارد که با پخش قارچ گانودرما لوسیدوم با تضمین اصل بودن به شهروندان عزیز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ،این محصول را با پست رایگان درب منزل تحویل دهد.

برای خرید قارچ گانودرما کلیک کنید.

نمایندگی قارچ گانودرما در تهران کلیک کنید.

نمایندگی قارچ گانودرما در کرمان کلیک کنید.

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

تاثیر قارچ گانودرما بر درمان سرطان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *