درمان افسردگی با قارچ گانودرما

قارچ گانودرما و افسردگی:

افسردگی نوعی بیماری ذهنی است. برای افسردگی روزمره ای که همه ماها شاید تجربه بکنیم معمولا بیش از یک دلیل وجود دارد می توان دلیل آن از دست دادن شخص یا چیزی باشد یا می‌تواند یک اتفاق ناامید کننده باشد همه این دلایل می‌توانند کاملاً آشکار بوده یا به طور تدریجی به صورت کاملا خفیف اتفاق بیفتد. معمولاً در همچین شرایطی بی حوصله می شویم حس غم داریم خیلی اتفاق های روزمره دیگر برای ما مهم نیست و کلاً زندگی روزمره با اختلال دچار می شود.
افسردگی در زندگی میتواند دلایل و عوامل مختلفی داشته باشد که از جسمانی گرفته و چه از شرایط محیطی و عوامل بیرونی و درونی دیگر.
ممنونم خانوم ها به خاطر احساساتی بودن ،بیشتر مستعد هستند زیرا مردان معمولاً احساس خود را از طریق سرکوب یا از طریق خشم بیان می کند
شرایط محیطی را می توان یکی از عوامل مهم در ایجاد افسردگی دانست اعم از افراد زمانی که تنها هستند یا دوستی ندارند محیط و جامعه از بار منفی برخوردار باشد ناخودآگاه فرد را درگیر کرده و باعث افسردگی می شود.
مورد مهم دیگر در ایجاد و گسترش افسردگی وجود دارد که ژن می باشد
درمورد ژن می توان گفت افسردگی ممکن است به صورت خانوادگی بوده ،حتی در بچه هایی که این ژن را از والدین خود می گیرند افسردگی شدیدتری در ژن آنها به وجود می آید.

راه ها و روش هایی برای کنترل این بیماری وجود دارد که به آنها می پردازیم

_ سعی کنید مورد هایی که شما را آزار میدهند را برای خودتان نگه دارید و با شخص نزدیکی آن را در میان بگذارید این باعث می‌شود خیلی آرام تر شوید

_ فعال باشید ورزش کنید حتی کمی پیاده روی، به فعالیتهای مختلف بپردازید و از افکاری که افسرده ترتان می کند بپرهیزید

_ خوب بخورید یعنی برنامه غذایی منظمی را برای خودتان تهیه کنید و مطمئن باشید که خیلی به شما کمک می کند

_ از الکل بپرهیزید یا کمتر مصرف کنید مصرف زیاد الکل بسیار شما را درونگرا تر و باعث تشدید افسردگی تان می شود

_ سیستم خواب خود را منظم کنید یک خواب خوب خیلی از لحاظ روحی شما را سرحال تر و پر انرژی تر میکند

_ علت را پیدا کنید و در مورد آن بنویسید و برای حل کردنش برنامه‌ریزی کنید این کار نصف مشکل شما را حل خواهد کرد

اما حالا می خواهیم بگوییم چرا قارچ‌گانودرما هم می تواند به شما کمک کند:

قارچ گانودرما دارای خاصیت های بسیار زیادی می باشد که خیلی از آنها به صورت علمی اثبات شده اند مانند خاصیت ضد درد ،آنتی اکسیدان، ضد التهابی و ایمنولوژیک.


طبق آزمایش‌های انجام شده و بر اساس نتایج آن سلول های عصبی به دلیل مصرف بالای اکسیژن و سیستم های آنتی اکسیدانی ناکارآمد بسیار در معرض اکسیداتیو هستند و این سیستم های دفاعی آنتی اکسیدانی ناکارآمد و سطح پایین در افراد مبتلا به افسردگی بسیار دیده می شود. قارچ گانودرما به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد باعث می شود که از واکنش ناشی از این مورد در سلول های عصبی جلوگیری کند بنابراین فعالیت های آنتی اکسیدانی و محافظتی عصبی قارچ گانودرما می تواند حداقل بخشی از اثر ها و عوارض بیماری افسردگی عمده را درمان کند ولی نمی توان گفت این مورد چیزی ثابت شده قطعی میباشد ولی در روند بهبود افسردگی بسیار کمک میکند.

بر اساس پژوهش های انجام شده در یکی از مراکز درمانی در امریکا ،افرادی را در یک مکان پر از استرس قرار دادند و پس از ان به انها عصاره قارچ گانودرما داده شد.

ملاحظه شد که خواص کاهش استرس قارچ گانودرما به سرعت تاثیر کرده و استرس را کاهش داده.همچنین برخی از علائم اصلی استرس بهبود پیدا کرد.

در کلان شهرهایی مثل تهران که بیماری افسردگی بیشتر است میتوان با مصرف قارچ گانودرما تا حدی کمک به درمان افسردگی کرد که به همراه انرژی بالای قارچ گانودرما و افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن بسیار مفید برای زندگی شهری میباشد.

برای خرید قارچ گانودرما در تهران به قسمت خرید قارچ گانودرما رفته و یا با نمایندگی قارچ گانودرما در تهران تماس حاصل بفرمایید.

خرید قارچ گانودرما

نمایندگی قارچ گانودرما در تهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *