نحوه مصرف قارچ گانودرما

1- دم کردن

ابتدا آب را جوشانیده  ، سپس آب جوش را داخل قوری یا فلاکس ریخته و مقدار ۲ گرم پودر قارچ گانودرما (یه قاشق چای خوری سر پر) به ان اضافه می‌کنیم و به میزان حداقل نیم ساعت صبر میکنیم تا دم بیاید. هرچه زمان دم آوری بیشتر شود  عصاره گیری بهتری انجام می شود و در نتیجه اثر  بخشی آن بیشتر می‌شود.

میتوان آب جوش را به همراه پودر قارچ  گانودرما  داخل فلاسک ریخته و به مدت هفت ساعت منتظر مانده تا عصاره گیری از قارچ به صورت کامل انجام شود  و بعد از آن میل کرد. برای بهتر  شدن طعم دمنوش  گانودرما بهتر است از عسل طبیعی استفاده کنیم. در صورت امکان تفاله قارچ نیز خورده شود.

جهت خرید قارچ گانودرما اصفهان اینجا کلیک کنید.

2- داخل پلوپز

داخل پلوپز حدود ۵ لیتر آب سردر  به همراه ۱۰۰ گرم قارچ میریزیم (بهتر است از آب مقطر یا آب تصفیه شده استفاده کرد)  حتما قارچ استفاده شده در این روش به صورت پودر ، یا ریش ریش یا تکه تکه شده باشد. بعد از اینکه آب پلوپز به یک و نیم لیتر رسید خاموش کرده و بعد از سرد شدن آن را به داخل حفره های جای یخی می ریزیم و هر کدام از تکه های یخ برای مصرف یک روز کافی است.

میزان مصرف قارچ گانودرما ۲ تا ۳ گرم در روز می باشد. و معمولاً برای اثر دهی قارچ بهتر است یک دوره کامل(۱۰۰ گرم) برای 50روز استفاده شود تا نتایج بهتری برای بدن حاصل شود.