خرید قارچ گانودرما

خاصیت ضد التهابی قارچ گانودرما

قارچ گانودرما لوسیدم به دلیل داشتن تعداد زیادی از خواص ، عمدتا برای مقاصد دارویی استفاده میشود.قارچ گانودرما از هزاران سال پیش در کشور چین و ژاپن استفاده شده است.این قارچ در طب سنتی چینی به عنوان پادشاه گیاهان شناخته شده است.حتی پادشاهان باستانی و امپراطورها در آن زمان ها بر این اعتقاد بودند که نوشیدن چای گانودرما باعث ازدیاد قدرت و عمر طولانی میشود.آنها هم چنین بر این اعتقاد بودند که نوشیدن چای گانودرما باعث شادی میشود.در حال حاضر هم از قارچ گانودرما به منظور ترویج سر زندگی و هم طول عمر و هم چنین برای درمان برخی از مشکلات پزشکی استفاده میشود.

خواص قارچ گانودرما

از خواص قارچ گانودرما میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مصرف قارچ گانودرما اصفهان باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود.
  • عصاره گانودرما لوسیدوم یک محصول ضد پیری است و باعث افزایش طول عمر میشود.
  • از گانودرما میتوان به منظور از بین بردن اضطراب ، خستگی ، بی خوابی و فراموشی استفاده کرد.
  • گانودرما یک ماده ضد تومور است که مصرف آن باعث مهار رشد تومور میشود.
  • جهت بهبود عملکرد کبد ، میتوان از قارچ گانودرما استفاده کرد.
  • برای افزایش قدرت و افزایش انرژی حیاتی بدن،قارچ گانودرما تاثیر زیادی دارد.
  • قارچ گانودرما به منظور تقویت عملکرد قلب و درمان تپش قلب نیز استفاده میشود.

قارچ گانودرما خاصیت ضد التهابی دارد و برای درمان بیماریهای التهابی مانند آرتریت ،آسم ، برونشیت ، هپاتیت ، نفریت و و همچنین برای درمان سرطان های مختلف میتوان از آن بهره مند شد.خاصیت ضد التهابی قارچ گانودرما به دلیل وجود دو ماده پلی ساکارید و پلی ترپنوئید در آن میباشد.

خاصیت ضد التهابی این قارچ باعث شده که برای بهبود پوست و مراقبت از پوستمان از آن استفاده کنیم.به این منظور از قارچ گانودرما برای از بین بردن جوش ، جای جوش و جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه روی پوست استفاده میشود.

خاصیت ضد التهابی قارچ گانودرما

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، قارچ گانودرما شیراز در درجه اول به عنوان یک عامل دارویی استفاده میشود.برای اثر گذاری گانودرما روی پوست میتوانیم ازآن بصورت موضعی استفاده کنیم.امروزه از کرم گانودرما به منظور رفع آکنه پوست زیاد استفاده میشود.اما مصرف خوراکی این قارچ نیز میتواند اثر گزار باشد.قارچ گانورما طعم و بوی خیلی بدی دارد و برای همین میتوان از پودر گانودرما در چای و قهوه استفاده کرد تا طعم بد آن را کمتر متوجه بشویم.

نحوه مصرف قارچ گانودرما

بطور کلی میتوان گفت که قارچ گانودرما باعث کاهش التهابات سیستماتیک بدن میشود و برای همین ، بسیاری از متخصصان طب سنتی از قارچ گانودرما به عنوان یک داروی ضد التهاب یاد کرده و برای بسیاری از بیماریها مانند روماتیسم ، آرتروز و پیشگیری و درمان سردرد شدید میگرنی و … مصرف این قارچ را پیشنهاد میکنند.

خاصیت ضد التهابی قارچ گانودرما ،برای درمان خشکی پوست و خارش ناشی از پسوریازیس ، تقویت و افزایش رشد مو ، نیز مفید است.

دوستان و همراهان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت قارچ گانودرما اصل با فروشگاه سل ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *