تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون

تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون

ابتدا بیاید فشار خون را بشناسید فشار خون را می‌توان از آن دسته از اسم‌هایی دانست که همه‌ی ما در طول روز نام آن را کم و بیش می شنویم، از اصلی ترین دلایل فشار خون بالا می توان انباشته شدن چربی ها در دیواره رگ‌های خونی بدن دانست که بر اساس این اتفاق رگها  باریک تر شده و اغلب با توجه به باریک شدن رگها در کار خود که پمپاژ خون می باشد دچار اختلال می‌شود و فشار خون ،بالا میرود. حتی می توان گفت استفاده بیش از حد از باعث می شود در کار قلب که همان پمپاژ خون است  ایجاد مشکل کند و باعث شود غرب خیلی سخت و با فشار زیاد پمپاژ کند که این مورد هم باعث فشار خون بالا میشود.
پس فشار خون را می توان بر اثر فشار زیاد خون بر دیواره های رگ ها در  هنگام رد شدن از رگ هایی که باریک شده اند دانست.
فشار خون بالاتر از ۱۴۰mmhg تحت عنوان فشار سیستولی و بالاتر از ۹۰ mmhg  تحت عنوان فشار دیاستولی  را می توان فشار خون بالا و خطرناک برای بزرگسالان دانست.
بیماری می تواند بسیار خطرناک باشد با این که شاید هیچ علائمی نداشته باشد و معمولا در ابتدا اصلا مهم واقع نشود اما در صورت توجه نکردن می‌توانند صدمات بسیار جدی به بدن و اعضای آن بزند. از مهم‌ترین صدماتی که می‌تواند به اعضای بدن بزند این است که قلب را از کار بیندازد ،منظور از کار افتادن قلب این است که آنقدر ماهیچه های قلب ضعیف می‌شوند که دیگر نمی توانند خون را به اعضای بدن پمپاژ کنند و حتی با بی توجهی باعث می‌شود در طول مدت دیواره رگ ها پاره شود.
تمام این شرایط باعث بروز سکته مغزی حمله قلبی کلیوی و حتی از کار افتادن کلیه ها میشود.

یکی از انواع مختلفی از داروها استفاده می‌کنند که باعث کنترل فشار خون میشود که از مهم‌ترین این داروها می تواند مسدود کننده های کانل کلسیم، بازدارنده‌هایACE، مسدود کننده‌های بتا و دیورتیک ها نام برد. علاوه بر کمک کردن به کنترل فشار خون و عوارض جانبی مانند سرگیجه خستگی آسیب به کلیه و کاهش تعداد گلبولهای سفید
اختلال در خواب و ….. دارا می باشند  که مصرف نکردن آنها بدتر از مصرف کردنشان است چون فشار خون بسیار خطرناک است.
پس در این شرایط می‌توان از داروهای گیاهی مانند گانودرما برای کاهش فشار خون در بلند مدت استفاده نمود.
قارچ گانودرما را می توان یک معجزه دانست زیرا هم به خاطر وجود تری ترپن ها باعث کاهش مواد چرب موجود در رگ ها مانند کلسترول می شود و هم AMP گانودرما باعث برطرف کردن لخته های خونی می شود و خون را رقیق تر و یکدست تر می‌کند و باعث می‌شود فشار بر روی قلب بر اثر پمپاژ بالا کمتر شده و فشار خون به طور طبیعی کاهش پیدا کند.
در کل می توان گفت قارچ گانودرما چه فشار بالا چه فشار پایین را کنترل می‌کند و باعث تثبیت فشار خون میشود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *