تأثیر مصرف قارچ گانودرما و کاهش وزن و لاغری

قارچ گانودرما(lusidum Ganoderma) از گونه های قرمز رنگ قارچ ها می باشد.قارچ گانودرمابه پادشاه گیاهان معروف است و جزء گیاهان دارویی محسوب می شود.

قارچ گانودرما نوعی از قارچ است که منشأ آن کشور چین می باشد.

قارچ گانودرما خواص فراوانی برای سلامتی دارد.به همین دلیل همه ساله برتعداد مصرف کنندگان آن در دنیا افزوده میشود و بازار تجارت آن رونق بیشتری میگیرد.

یکی از خواص مصرف قارچ گانودرما میتوان به کاهش وزن و لاغری اشاره کرد که موجب افزایش سوخت و ساز دربدن میشود.

با مصرف قارچ گانودرما میتوان به اندامی زیبا همراه با سلامتی دست یافت.این قارچ را میتوان هم بصورت تازه و هم بصورت خشک شده و پودر شده مصرف کرد.

قارچ گانودرما گونه های مختلفی در طبیعت دارد که فقط گونه لوسیدوم آن دارای خواص درمانی بسیار بالاست.

قارچ گانودرما و افزایش سوخت و ساز بدن

ترکیبات بیولوژیکی فعال موجود در قارچ گانودرما باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده است.در نتیجه شما با مصرف قارچ گانودرما انرژی بیشتری را مصرف خواهید کرد.همین امر از تجمع چربی و چاقی جلوگیری می کند.

با مصرف قارچ‌گانودرما اکسیژن رسانی از طریق خون به سلول ها افزایش می یابد.باعث افزایش سوخت و ساز در بدن شما خواهد شد و لاغر خواهید شد.

قارچ گانودرما برای لاغری

چگونگی تأثیر قارچ گانودرما بر لاغری و کاهش وزن

بررسی ها و تحقیقات نشان می دهد که عصاره میسلیوم قارچ گانودرما باعث کاهش وزن می شود.

این عصاره به عنوان داروی پربیوتیک می تواند به منظور جلوگیری از دیس بیوز روده و اختلالات متالولیکی مرتبط با افزایش وزن و چاقی در افراد دارای اضافه وزن مورد استفاده قرار گیرد.

قارچ گانودرما برای لاغری

 

موارد مصرف قارچ گانودرما و تأثیر آن بر کاهش وزن و لاغری

۱.افرادی که رژیم غذایی پرچرب دارند با مصرف قارچ گانودرما به کاهش وزن و چربی،کاهش التهاب و بهبود سطح باکتری های خوب روده کمک کرده و خطر مقاومت به انسولین را کاهش می دهند.

۲.افراد مبتلا به به بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس پس از استفاده مکرر از هورمون ها دچار چاقی و اضافه وزن می شوند که در این حالت با مصرف قارچ گانودرما،سیستم ایمنی بدن فرد بیمار تقویت شده و بیمار داروی کمتری استفاده می کند که همین امر منجر به کاهش وزن فرد می شود.

۳.اختلالات تیروئیدی یکی از بیماری هایی به شمار میرود که فرد بیمار با کاهش و افزایش وزن مواجه می شود،با مصرف قارچ گانودرما و بهبود وضعیت هورمونی بدن شاهد کاهش وزن در افراد دارای کم کاری تیروئید و افزایش وزن در افراد دارای پرکاری تیروئید هستیم.

۴.در بیماران دارای نارسایی کلیه و ناراحتی قلبی با مصرف قارچ گانودرما آب اضافی ناشی از بیماری از بدن فرد خارج شده و به کاهش وزن کمک میکند.

۵.افرادی که به منظور کاهش وزن و لاغری رژیم غذایی و فعالیت ورزشی دارند با مصرف قارچ گانودرما به بهبود روند متابولیسم و تقویت سیستم ایمنی بدن،سریعتر به تناسب اندام میرسند.

ترکیبات قارچ گانودرما لوسیدوم

در ترکیبات قارچ گانودرما لوسیدوم پلی ساکاریدهایی به عنوان سم زدایی قوی بدن وجود دارد که به طور طبیعی خاصیت درمانی دارند و موجب تقویت بدن می شود.
این ترکیبات به عملکرد دستگاه گوارش،هضم و جذب غذا کمک میکند که همین امر باعث تناسب اندام و لاغری می شود.

شهر تهران به دلیل ازدحام جمعیت و الودگی هوا بستر بیماریهای مختلفی شده است و با توجه عوارض داروهای داروخانه ایی مردم تمایل زیادی به استفاده از داروهای گیاهی پیدا کرده اند.قارچ گانودرما از جمله گیاهان دارویی کم یاب است که میتواند با افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن باعث پیشگیری انواع بیماریها شود.

نمایندگی قارچ گانودرما در تهران که برای خرید در تهران میتوانید کلیک کنید.

فروش قارچ گانودرما در سراسر ایران ،فقط کافی است که وارد صفحه خرید شده و اطلاعات خود رو وارد کرده و با پایین ترین قیمت قارچ گانودرما را خریدو هزینه را بعد از تحویل درب منزل پرداخت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *