تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی

قارچ گانودرما و بیماری پیسی:

پیسی چیست:

پیسی که به نام های ویتیلیگو و یا برص هم شناخته میشود نوعی بیماری پوستی محسوب میشود که در ان لکه هاای سفید رنگ به دلیل از دست رفتن رنگدانه های پوست بوجود می ایند که شایع ترین مناطق بدن که درگیر این بیماری میشود صورت،بازوهت،لب ها،نواحی تناسلی،گردن میباشد.

حدود 1 الی 2 درصد مردم به این بیماری دچار میشوند که اکثرا ارثی نیز هست.دلیل اصلی ان نقص در سیستم ایمنی بدن میباشد که موجب رفتن رنگدانه های سلول ها میشود.

درمان پیسی یا ویتیلیگو:

  • بهبود شرایط روحی بیمار که بسیار تاثیر گذار است.
  • استعمال محرک پیگمانتاسیون
  • روش های سنتی

بسیاری از محققین به این نتیجه رسیده اند که پیسی یا ویتیلیگو  یک بیماری خود ایمنی است و در واقع بدن به سلول های خود حمله میکند.بسیارمهم است که در مواجهه با این بیماری بیمار روحیه خودرا حفظ کند چرا که به غیر از ایجاد لکه بر پوست هیچ گونه عوارض دیگری ندارد.

قارچ گانودرما یکی از روش های درمان پیسی در طب سنتی محسوب میشود که به تازگی برای درمان این بیماری در ایران استفاده میشود.قارچ گانودرما به دلیل افزایش سیستم دفاعی و تقویت بدن بر ایدرمان این بیماری موثر بوده و باعث شده که بعد از مصرف چند ماه بین 50 تا 100 درصد بهبودی حاصل شود.

درمان پیسی با گانودرما

نمایندگی قارچ گانودرما در قم

این که چقدر بر بهبودی بیمار تاثیر گذاربسته به مقاومت و بدن هر شخص دارد ولی معمولا بعد از 50 روز بیمار اثر درمانی قارچ گانودرما را روی بدن خود متوجه میکند.در بعضی افراد بهبودی کامل و در بعضی افراد بهبود نسبس حاصل میشود.

معمولا برای بیماری پیسی یا برص باید حدودا 5 الی 6 ماه مصرف شود تا بیشترین تاثیر درمانی را داشته باشد.

قارچ گانودرما علاوه بر افزایش سیستم ایمنی بدن باعث سم زدایی و بهبود عملکرد بقیه اعضای بدن نیز میشود و لازم به ذکر است که بعد از 6 ماه مصرف باید برای مدت زمان حدود 6 الی 7 ماه استفاده نکرد تا بدن وابستگی خود به قارچ رو از دست بدهد.

برای خرید قارچ گانودرما در قم کلیک کنید.

شهر قم به دلیل رواج بیشتر طب سنتی نسبت به بقیه شهرها دارای بیماران کمتری است که نشان از سلامت خوب بدنی مردمان قم است.

شرکت قارچ سل با پخش قارچ گانودرما اصل با کیفیت در قم اماده پخش قارچ گانودرما در شهر قم درب منزل میباشد.

برای خرید قارچ گانودرما قم کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *