افزایش عمر با مصرف قارچ گانودرما

افزایش عمر با مصرف قارچ گانودرما

قارچ گانودرما یکی از گیاهان دارویی است ،که به علت خواصی که دارد .از دسته ی قارچ های معجزه گر شناخته می شود .که سالیان سال است از آن به شکل های مختلف استفاده می کنند.  قارچ گانودرما لوسیدوم یک نوع قارچ ریشی یا قارچ جان افزا گیاهی است . که از چین کهن تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است .
در چین این گیاه به نام لینگ زی ، در ژاپن به نام یونگ زهی و در کره به نام ری شی معروف است.
مردم شرق آسیا با توجه به مواد موجود در این قارچ آن را نمادی از شادی، طول عمر و سلامتی می داند، زیرا این قارچ می تواند موجب بهبود قسمت های مختلف بدن مانند ، کلیه ها ، ریه ها ، کبد و … شود. همچنین در درمان بی خوابی ، ورم مفاصل، تنگی نفس ، تقویت حافظه و … تاثیر گذار است.

خواص دارویی قارچ گانودرما

با توجه به تحقیقات آزمایشگاهی که سالیان اخیر بر روی این قارچ انجام داده اند دریافتند قارچ گانودرما لوسیدوم اصل بر درمان سرطان نیز تاثیر دارد ،و همین باعث محبوبت و خرید قارچ گانودرما در سرتاسر جهان شده است.

قارچ گانودرما برای افزایش طول عمر

قارچ گانودرما لوسیدوم

قارچ گانودرما انواع گوناگونی دارد ،اما شاخص ترین نوع این قارچ سطحی لطیف کرکی و شبیه به گوش انسان دارد .این قارچ رنگ قرمز و یا قرمز مایل به قهوه ای دارد.
متاسفانه قارچ گانودرما طعم بسیار تلخی دارد، که البته همین طعم تلخ نیز به علت وجود تری ترپن های آن است ،که برای درمان برخی از بیماری ها مفید است. برای بهتر کردن طعم این داروی گیاهی غالبا آن را با مواد دیگر ترکیب می کنند. این قارچ ریشی به ندرت در طبیعت یافت می شود، از همین رو برخی از افراد اقدام به پرورش آن در مکان های مختلف جهان کرده اند.

قارچ گانودرما برای افزایش طول عمر

دانشمندان‌ با بررسی های که انجام داده‌اند متوجه شدند تاثیر این قارچ معجزه گر بر افراد بیمار بیشتر از افراد سالم است. اما در علوم گیاهی بر این معتقدند که از گیاهان دارویی باید برای پیشگیری از بیماری ها استفاده شود. با مصرف این قارچ نیز در طول زمان میتوان از عوارض و بروز علائم بیماری زا جلوگیری کرد.
شاید نتوان از پیری به عنوان یک بیماری یاد کرد اما با کهولت سن بیماری های متعددی نیز انسان را درگیر می کنند ،در این شرایط مصرف گانودرما باعث افزایش سلامت سیستم ایمنی بدن می شود ،و همین امر از ابتلای افراد به خصوص مسن به بیماری ها جلوگیری می کند.
از طرفی مصرف قارچ گانودرما اصل به سیستم عصبی نیز کمک می کند، و باعث کاهش استرس ، بهبود روند زندگی ، نشاط و سرزندگی می شود . این قارچ با تاثیر به سیستم اعصاب به تقویت حافظه نیز کمک می کند .همچنین این قارچ هم باعث جوان سازی سلول های بدن می شود و هم روند تولید و احیای سلول های مغزی را کنترل می کند، که تمام موارد گفته شده برای جلوگیری از پیری هستند.
اما به خاطر داشته باشید، این قارچ نباید در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا باعث بروز حساسیت می شود.
از دلایل دیگری که این قارچ را ضد پیری میدانند این است که قارچ‌ گانودرما لوسیدوم سیستم گردش خون را بهبود می بخشد، و روند اکسیژن رسانی به سلول ها را تسریع می کند. این روند در درجه ی اول باعث می شود سلول های سرطانی در اکسیژن غرق شده و نابود شوند ،در درجه دوم نیز با افزایش اکسیژن در سلول های پوستی از چروک شدن و پیری پوست جلوگیری می کند .

گانودرما روش قطعی برای افزایش طول عمر

پژوهش ها و آزمایشات انجام شده بر روی قارچ گانودرما مشخص می کنند، که این قارچ باعث افزایش طول عمر می شود.دلیل آن نیز وجود پلی ساکارید های فراوان این قارچ است ،که تاثیرات شگفت انگیزی بر بدن انسان دارند. پلی ساکارید های نقص مهمی در افزایش سیستم ایمنی بدن انسان دارند ،و همچنین از به وجود آمدن رگ های خونی غیر طبیعی در بدن که موجب بروز سرطان می شوند جلوگیری می کنند.
در واقع اگر متوسط طول عمر انسان ۸۰ سال باشد ،با مصرف گانودرما این سن ۱۶ سال افزایش می یابد. برای تاثیر این داروی معجزه گر بر بدن و افزایش طول عمر باید میزان مشخصی از این قارچ را روزانه مصرف کنید ،و قبل از شروع مصرف نیز بهتر است با یک متخصص گیاهان دارویی مشورت کنید تا بهترین روش مصرف را به شما پیشنهاد دهد.

تاثیر قارچ گانودرما بر اعضای داخلی بدن و افزایش طول عمر

قارچ گانودرما لوسیدوم تاثیر بسزایی بر تمام اندام های داخلی بدن دارد، و بر بهبود عملکرد این اندام ها تاثیر مستقیم دارد. با تحقیقات انجام شده مشخص شده است ،مشکل در اندام های داخلی مثل قلب، کبد ، کلیه ها ، ریه ها و … سالانه باعث مرگ بسیار از افراد می شود ،که خوشبختانه با مصرف قارچ گانودرما می توان از بیماری های داخلی جلوگیری کرد. پزشکان طب سنتی معتقدند این قارچ محافظ قلب است و باعث سلامت قلب و عروق می شود ،در نتیجه از مشکلات قلبی ، سکته ، انسداد عروق جلوگیری می کند ، همچنین مواد موجود در این قارچ باعث بهبود عملکرد کبد می شوند .کبد تنها عضو از بدن است که تمام سموم مواد غذایی و هوا را به خود جذب می‌ کند و همین امر باعث به خطر افتادن سلامت این عضو حیاتی بدن می شود. قارچ گانودرما برای سلامت کبد نیز موثر است، و از آن در برابر سموم و رادیکال های آزاد محافظت می کند. اندام دیگری از بدن که اگر دچار مشکل شود انسان را به کام مرگ می کشاند ریه است. متاسفانه هوایی که ما به خصوص در شهر های بزرگ استنشاق می کنیم بسیار آلوده است ، کپک ها، باکتری ها، ویروس ها ، سرب ، کربن سیاه و … همه موادی هستند که در هوای شهرها وجود دارند ،و با تنفس مستقیما وارد ریه ها می شود ،و سلامت ریه ها را به خطر می اندازند. مصرف قارچ گانودرما برای جلوگیری از بیماری های ریوی نیز مفید است، و باعث پاکسازی ریه ها از مواد مضر موجود در هوا می شود.

سخن پایانی

برای افزایش طول عمر باید بدن سالمی داشته باشیم ،و از اندام های داخلی خود نیز مراقبت کنیم، که این امر در میانسالی بیشتر حائز اهمیت است. در نتیجه بهتر است با بالا رفتن سن از مواد غذایی مفید استفاده کنیم، و داروهای گیاهی که موجب سلامت و بهبود عملکرد اندام های بدن می شوند را در رژیم غذایی خود جای دهیم.

فروش قارچ گانودرما در فروشگاه قارچ سل و ارسال به سراسر کشور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *