پاکسازی بدن با قارچ گانودرما

قارچ گانودرما برای پاکسازی بدن

گانودرما یکی از قارچ های است که بیش از هزاران سال است برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها استفاده ‌می شود این قارچ پر خاصیت بر پایه ی درختان فرسوده و مرده می روید که اولین بار توسط مردمان شرق آسیا چینی ها ، ژاپنی ها و … مورد استفاده قرار می گرفته اما بعد ها با تحقیقات فروان، دانشمدان متوجه شدند قارچ گانودرما لوسیدوم دارای مواد مغذی و معدنی فروانی است که بدن ما به آنها احتیاج دارد به همین جهت آن را به کل دنیا معرفی کردند.

ترکیبات قارچ گانودرما

با پژوهش های آزمایشگاهی طی سالیان طولانی دانشمدان به نتایج جالبی در مورد مواد موجود در گانودرما دست یافته اند. تحقیقات نشان می دهند که این قارچ در ساختار خود حاوی مواد معدنی مهمی است که بدن انسان به آنها احتیاج دارد کلسیم، منیزیم، پتاسیم ، روی ، آهن ، منگنز و … از جمله این مواد هستند.
از طرف دیگر مواد شیمیای هم در قارچ های گانودرما یافت می شوند که بر سلامت جسم و بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن تاثیر بسزایی دارند ترکیبات شیمیایی مانند پلی ساکارید ها، تری ترپن ها ، تانن ها و …. و همچنین اسید ژرمانیوم که شاکله ی اصلی گانودرما هستند همان مواد معجزه گر این گیاه دارویی هستند که برای بدن ما مفید هستند.

فروش قارچ گانودرما با بهترین کیفیت در قارچ سل.

پاکسازی کبد با قارچ گانودرما

مهمترین تاثیر گانودرما بر پاکسازی و عملکرد درست کبد است ، مصرف این قارچ به شکل های مختلف مثل پودر آسیاب شده، مکمل غذایی، قهوه ی گانودرما، دمنوش و … برای سم زدای و پاک سازی کبد بسیار موثر است.
متاسفانه سموم موجود در تمام موادی که می خوریم و هوایی که استنشاق می کنیم وارد کبد می شوند و به آن آسیب می رسانند، این عضو از بدن نیز تنها قسمت از بدن است که با وخیم شدن اوضاعش فرد بیمار از آن مطلع می شود پس همیشه باید مراقب سلامت کبد باشیم و از مواد غذایی که به پاکسازی آن کمک می کنند به طور مرتب در رژیم غذایی خود استفاده کنیم.
گانودرما یکی از همین مواد طبیعی شوینده و پاک کننده ی بدن است ، در این جهت قارچ گانودرما باعث افزایش ترشح اینترفرون آلفا و گاما می شود که با افزایش انترفرون سیستم ایمنی تقویت می شود که نقش ویژه ای در دفع ویروس هایی دارد که می توانند به کبد آسیب وارد کنند. لازم به ذکر است که گانودرما با داشتن مواد معدنی آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده خود می تواند برای درمان عفونت های کبدی موثر باشد مصرف روزانه و مرتب این داروی گیاهی برای درمان این نوع بیماری ها و همچنین برای جلوگیری از ابتلا به آنها توصیه می شود.

پاکسازی ریه ها با قارچ گانودرما

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین شاخصه های قارچ گانودرما اصل خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی کننده ی آن است .
زندگی در شهر های بزرگ به علت داشتن مواد مضر همچون سرب، کپک ها ، قارچ ها ، کربن سیاه ، هاگ ها و … و وجود رادیکال های آزاد که بر روی برونش های ریوی می نشینند عامل بیماری های ریوی نظیر سرطان ریه، آنفولانزا، برونشیت و …است، بنابراین برای کسانیکه در شهر های شلوغ زندگی می کنند و یا به طور مدارم و همیشگی مشلوغ رفت و آمد در سطح شهر هستند مراقبت و پاکسازی ریه ها امری ضروری در راستای حفظ سلامتی است. این افراد می توانند با مصرف داروهای گیاهی ضد باکتری و ضد ویروس که به تقویت سیستم ایمنی کمک کند و آنها را از ابتلا به بیماری های ریوی مسون نگه دارد به سلامت بدن خود کمک کنند از جمله این گیاهان دارویی می توان از قارچ گانودرما نام برد که با خاصیت آنتی باکتریال خود به حفظ سلامت ریه ها و پاکسازی سلول های ریوی کمک می کند. تری ترپن موجود در قارچ گانودرما پرورشی که همان ماده موثر تلخی این گیاه است در پاکسازی ریه ها از سموم و ذرات معلق در هوا نقش چشمگیری دارند. ماده ی دیگری که همانند تری ترین ها از مهمترین سم زدا های ریوی است ژرمانیوم اسید است که قارچ گانودرما منبع غنی از آن شمرده می شود.

پاکسازی پوست با قارچ گانودرما

پاکسازی پوست با قارچ گانودرما

آلودگی هوا علاوه بر تاثیر منفی بر اعضای داخلی بدن برای پوست نیز مضر هستند، ذرات معلق در هوا مستقیم بر روی پوست می نشینند و باعث ایجاد بیماری های پوستی و پیری زودرس و چین چروک می شوند.
دانشمندان با انجام آزمایشات متعددی که انجام داده اند در یافتند بهترین مواد خوراکی برای سلامت پوست مواد غذایی فیبر دار هستند که دارای مقادیر بالای از ویتامین ها،
مواد معدنی اند.
یکی ویگر از موادی که در پاکسازی پوست ، رویش مجدد سلول های پوستی و شفافیت پوست تاثیر مستقیم دارد قارچ گانودرمای اصل است، این قارچ ها حاوی سوپراکسید دیسموتازها هستند که دانشمدان با تحقیقات آزمایشگاهی دریافتند از عوامل ضد پیری و روشن کننده پوست هستند علاوه بر این وجود موادی مانند منگنز که باعث کاهش التهاب پوستی می شود به سلامت پوست کمک می کند، و آهن موجود در این قارچ بهترین ماده موثر اکسیژن رسان و سم زدای پوست است.

برای درمان پسوریازیس بهتر است این روش را امتحان کنید:

تأثیر قارچ گانودرما بر درمان پسوریازیس 

 

پاکسازی و سلامت قلب با قارچ گانودرما

اسید گانودریک موجود در عصاره ی این قارچ باعث بهبود عملکرد گردش خون می شود به همین دلیل اکسیژن رسانی به قلب به صورت منظم و کافی صورت می گیرد. همچنین مصرف قارچ گانودرما باعث کاهش کلسترول و غلظت خون می شود که از ایجاد لخته در رگ های خونی جلوگیری می کند و از طرفی با کاهش فشار خون از خستگی عضلات جلوگیری می کند که قلب نیز یکی از عضلات بسیار فعال بدن است.

در نتیجه

اگر در شهر های شلوغ زندگی می کنید و یا تحت تنش های شغلی و یا زندگی پر مشغله ی شهری هستید بهتر از در به طور مرتب در رژیم غذایی خود از مواد غذایی مغذی ، پاک کننده و ضد عفونی کننده بدن استفاده کنید دانشمدان و پزشکان در این جهت مصرف قارچ گانودرما را توصیه می کنند، می توانید این گیاه معجزه گر را به روش های مختلف آماده و مصرف کنید و از سلامت جسم و روان خود مطمئن شوید

نمایندگی قارچ گانودرما در تهران

نمایندگی قارچ گانودرما در شیراز

نمایندگی قارچ گانودرما مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *