درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما

درمان زگیل با قارچ گانودرما
متاسفانه یکی از بیماری های شایع این روز ها زگیل تناسلی یا ویروس HPV است. که بسیاری از افراد را درگیر و نگران کرده است. به همین جهت متخصصان علم تغذیه بر این شده اند که گیاهان مختلفی را بررسی نمایند تا بهترین گیاه برای درمان زگیل تناسلی را پیدا کنند.

در پی همین تحقیقات آزمایشگاهی گیاهان گوناگون متوجه شدند. قارچ گانودرما بیشترین تاثیر را در درمان زگیل تناسلی دارد. و آن را به بیماران زیادی توصیه کردند. بعد از تحقیقات باليني نیز به تاثیرات مثبت این قارچ در درمان ویروس HPV پی برده و برای درمان این بیماری آن را جزو دستور کار قرار دادند.
برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما لوسیدوم بهتر است قبل از هر چیز اطلاعاتی در مورد خود بیماری کسب کنیم.

زگیل تناسلی چیست؟

ویروس پاپیلومای یا به اختصار HPV یکی از ویروس های شایع امروزه است. که مردان و زنان زیادی را درگیر کرده‌. توجه داشته باشید اگر بیماری زگیل به موقع درمان یا کنترل‌ نشود منجر به ایجاد سرطان خواهد شد.
این ویروس خطرناک تنها ناحیه مقعد را درگیر می کند. به نحوي که زائده های ریزی در ناحیه مقعد فرد مبتلا ایجاد می شوند. این زائد ها با خارش و سوزش زیادی همراه اند، و علاوه بر سلامتی زندگی فرد مبتلا را نیز مختل می کنند. اما مشکل به همین جا ختم نمی شود.

فروش قارچ گانودرما اصل و ارسال به سراسر کشور کلیک کنید.

اگر این ویروس به موقع کنترل و مهار نشود. منجر به جهش ژنی در سلول ها شده و باعث بروز یکی از دردناک ترین سرطان ها یعنی سرطان دهانه ی رحم در بانوان می شود.
در حال حاضر بیشتر از صد گونه از ویروس HPV شناسایی شده است. ولی شایع ترین آنها سویه های ۶،۱۱،۱۶ و ۱۸ هستند . که از بین این ویروس ها دو نوع ۱۶ و ۱۸ باعث بروز سرطان خواهند شد.

روش های انتقال زگیل تناسلی

روش اصلی انتقال این ویروس از طریق تماس پوستی است. پس در صورت هر گونه ارتباط پوستی با فرد مبتلا بلا شک فرد سالم نیز به ویروس آلوده می گردد. و هیچ کدام از روش های جلوگیری از ارتباط پوستی مانند کاندوم نیز برای جلوگیری از انتقال این ویروس کار ساز نیستند.
حتی این ویروس اگر در تماس با دهان(ارتباط جنسی دهانی) نیز قرار گیرد. منجر به انتقال ویروس به دهان و گلو خواهد شد . متاسفانه این ویروس از مادر مبتلا نیز هنگام تولد ممکن است به نوزاد هم سرایت کند.
لازم به ذکر است اگر ارتباط پوستی مستقیم با ویروس صورت نگیرد، انتقال ویروس امکان پذیر نیست. در نتیجه استفاده از وسایل دیگران، بوسیدن ، در آغوش کشیدن، استخر های عمومی و سایر موارد باعث انتقال این بیماری نخواهند شد.

درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما

یکی از راه های درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما است. این قارچ قدمتی هزار ساله در بین مردان مشرق زمین دارد. آنها سال هاست از این قارچ به عنوان گیاه معجزه گر یاد می کنند ،و در درمان بسیاری از بیماری ها ازجمله سرطان ها ، ایجاد توده ها و زائده ها از قارچ گانودرما استفاده می کنند.
قارچ گانودرما لوسیدوم طعم‌ خوشایندی ندارد. برای بهبود طعم و عطر این قارچ بهتر از آن را با مواد گیاهی دیگر مانند ، دارچین، گل محمدی ، زعفران ، پودر حل ، عسل و یا مواد دیگر مخلوط کنید. علاوه بر این قارچ گانودرما طبع سردی دارد. پس افرادی که سرد مزاج هستند. هنگام مصرف این قارچ ، بهتر است ، از مخلوط آن با موادی که طبع گرم دارند ، مانند عسل و زنجبیل استفاده کنند.

تاثیرات گانودرما بر درمان زگیل تناسلی

مهمترین دلیل انواع بیماری ها ضعف سیستم ایمنی و دفاعی بدن است. زگیل تناسلی نیز از جمله بیماری های است، که اگر سیستم ایمنی به قدر کافی قوی نباشد. مشکلات جبران ناپذیر برای بدن مانند ، جهش ویروس و تبدیل شدن بیماری به سرطان ایجاد می کند. این جا است که تاثیر قارچ گانودرما مشخص می شود.
قارچ گانودرما مستقیماً بر تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر گذار است.

در واقع این قارچ با تقویت اینترفون ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. پلی ساکارید های موجود در آن مانند داروهای شیمیایی برای درمان این بیماری عمل می کنند. با این تفاوت که این دارو کاملا طبیعی و ارگانیک است. مصرف این قارچ علاوه بر درمان زگیل تناسلی با ترمیم سلول های بافت پوستی به بهبود پوست آسیب دیده در ناحیه زگیل ها نیز کمک می‌کند. زیرا یکی دیگر از خواص قارچ گانودرما که آن را بسیار محبوب کرده است. تاثیر آن بر پوست و درمان ضایعات پوستی میباشد.

درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما

نحوه ی مصرف قارچ گانودرما برای درمان زگیل تناسلی

موثرترین نوع مصرف گانودرما برای درمان زگیل مخلوط یک بر سه آن با قارچ شیتاکه است. به این صورت که در ابتدا یک قاشق مربا خوری سر پر از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم را با سه قاشق مرباخوری سر پر پودر قارچ شیتاکه مخلوط کرده ، و ۱۵ روز هر روز در یک ساعت مشخص از آن می نوشید. بعد از طی ۱۵ روز اول میزان پودر هر دو قارچ را دو برابر می کنید . یعنی دو قاشق پودر گانودرما و شش قاشق قارچ شیتاکه را مخلوط میکنید. طول درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما حدود ۳ الی ۴ ماه است، و برای از بین بردن کامل بیماری باید دوره ی درمان کامل شود.

زگیل تناسلی درمان های متعددی دارد مانند ، سوزاندن یا فریز کردن. که شاید درمان های فوری برای این بیماری باشند. اما متاسفانه هیچ کدام از آنها راه درمان قطعی نیستند. بالعکس درمان با قارچ گانودرما شاید تقریبا طولانی باشد .اما درمان قطعی و بدون بازگشت است. زیرا مواد موجود در این دارویی گیاهی باعث از بین بردن ویروس ایجاد کننده ، زگیل تناسلی است می شوند.

کلام آخر
در نظر داشته باشید بیماری های مقاربتی مانند زگیل تناسلی تنها از طریق ارتباط مستقیم انتقال می یابند. پس تا جایی که امکان دارد از ارتباط با فرد بیمار خود داری نمایید. در صورت دیدن اولین نشانه های بیماری نیز درمان را آغاز کنید. تا در مدت زمان کوتاهی بهبود یابید. برای درمان نیز از داروهای استفاده کنید، که ویروس HPV را کاملا از بین ببرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *