کاهش وزن با گانودرما

کاهش وزن با قارچ گانودرما:

از انجا که امروزه در اکثر خانواده ها و یا به عبارتی حداقل یک نفر در هر خانواده با بیماری چاقی مواجه است،تمایل شدید به کاهش وزن در مردم بوجود امده است.

راه های درمانی بسیار زیادی برای کاهش وزن از سوی متخصصین وکارشناسان تغذیه و حتی خود درمانی های فراوانی برای کاهش وزن به هر شخص پیشنهاد میشود.در واقع تمامی این راه ها نه درست است و نه غلط ،بسته به هر شخص میزان تاثیر فرق میکند.

 

یکی از این روش ها مصرف قارچ گانودرما میباشد.قارچ گانودرما با افزایش سیستم دفاعی بدن منجر به افزایش سوخت و سازز در بدن و نهایتا کاهش وزن می شود.البته ضمن مصرف قارچ گانودرما به تنهایی شما اثر چندانی بر روی بدن خود حس نمیکنید،قارچ گانودرما چون باعث افزایش سوخت و ساز میشود نیاز است که 30 دقیقه بعد از مصرف قارچ گانودرما به یک ورزش ساده مثل پیاده روی و …. بروید تا به سوخت و ساز چربی ها کمک کنید.قارچ گانودرما سوخت و ساز بدن را گاها تا 10 برابر بیشتر میکند.

برای خرید قارچ گانودرما تماس بگیرید.

همچنین قارچ گانودرما به دلیل پاک سازی کبد بسیار پرکاربرد و موثر است که در نهایت کبد پاک منجر به کاهش وزن میشود.

قارچ گانودرما بیشتر در جنگل ها و با بافت چوبی پیدا میشود که میزان مصرف ان بسته به هر شخص فرق میکند و بهترین نحوه مصرف ان به صورت دم نوش و حدود 2 تا 5 گرم در روز می باشد.قارچ گانودرما علاوه بر کاهش وزن منجر به روشن شدن پوست،بر طرف کننده التهاب روده ،بهبود بیماران دیابتی،بهبود عملکرد قلب،و ضد سرطان و …. می باشد.

مهمولا بعد از 30 روز اثر دهی قارچ گانودرما شروع میشود و کاهش وزن شروع میشود.

قارچ گانودرما دارای عوارضی هست که نیاز است حتما عوارض منع مصرف قارچ گانودرما مطالعه شود.
برای تاثیر بیشتر پیشنهاد میشود که از خود قارچ گانودرما استفاده کنید و از محصولات فراوری شده با قارچ کمتر استفاده نمایید.

شرکت قارچ سل این افتخار را دارد که انواع قارچ گانودرما رو به صورت سالم و یا اسیاب شده و فراوری شده به مشتریان عرضه کند.

طریقه مصرق قارچ گانودرما

خرید قارچ گانودرما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *